Brač Online

Naslovnica Tko smo mi Donacije Portal na Facebooku

TISAK NA MAJICE

Odavno u našem inboxu nije osvanulo pismo za našu rubriku "Fumar" no jučer nam se svo obratio jedan naš čitatelj nezadovoljan uslugom, odnosno ne pružanjem iste od strane našeg otočnog autobusera.

 

 



Pismo prenosimo u cijelosti kao i odgovor druge strane.


Pozdrav
Molim vas da ovo objavite na na vašem portalu
Sinoć smo cura i ja putovali trajektom iz Splita za Supetar u 19:30, koji je kasnio i isplovio u 19:35.
Planirali smo ići na taj trajekt i onda na zadnji autobus iz Supetra za Bol u 20:30. Očekivali smo da će vozač uzeti u obzir da je to zadnji autobus za Bol i da će pričekati par minuta ukoliko trajekt bude kasnio. E sad, trajekt je stigao na vrijeme i mi smo odma požurili na kolodvor i bili tamo u 20:28 a autobus je TAMAN ODLAZIO. Znači, vozač ne da nije pričekao putnike zbog eventualnog kašnjenja trajekta nego je otišao čak 2 minute RANIJE. Zovem Arrivu budući da onaj kiosk za kupovinu karata više ne radi i djelatnik Arrive mi kaže da je to zadnji bus (kao da ja to već nisam znao) i na moj upit može li reć vozaču da se vrati po putnike koji čekaju na kolodvoru kaže mi da ne može učiniti ništa po tom pitanju.

Unaprijed zahvaljujem na objavi
Vaš čitatelj
Podaci poznati redakciji



Obratili smo se naravno i drugoj strani i nakon što smo ga upoznali sa sadržajem pisma našeg čitatelja od gospodina Joška Pulišelića iz Arrive (kako se sad naziva naš otočni autobuser) dobili slijedeći odgovor.


Poštovana redakcijo,

Jako mi je žao za neugodnosti našeg putnika kojemu se i ovom prilikom ispričavamo. Međutim, trebalo bi se osvrnuti i na neke činjenice koje putniku nisu poznate, a isto tako i na neke okolnosti koje u svjetlu putnikovog opravdanog nezadovoljstva promiču ispod radara.

U prvome redu, to je kašnjenje trajekta koje se uzima kao datost, zdravo za gotovo, iako je to inicijalni pokretač čitave priče. Mislim da bi i to valjalo uzeti u obzir kada se govori o funkcioniranju sustava. Trajekt pi redu plovidbe  plovi 50 minuta, a po ovoj priči dade se zaključiti da je  plovio 55 minuta.  Nadalje, postavlja se pitanje točnog vremena, odnosno čiji je sat točan, putnikov ili vozačev? Pitanje je naravno bagatelno i zvuči kao cjepidlačenje, ali samo slijedi putnikovu osnovnu premisu.

Konacno bih zelio obrazložiti zašto se nije smjelo ni moglo čekati. Taj polazak u 20,30 vezan je za polazak iz Bola u 21,15 koji prometuje preko Pučišća i hvata zadnji trajekt s Brača u 22,45.  Na taj polazak iz Bola oslanja se vrlo velik broj putnika, a putnika ima i na međustanicama. Vrijeme putovanja preko Pučišća iznosi sat i 15 minuta i autobusi jedva stižu na trajekt.  Polasku iz Supetra dajemo 45 minuta da nigdje usput ne stajuci stigne u Bol u 21,15 iako smo i sami svjesni da je to teško izvedivo. No nažalost to je vremenski okvir koji nam je na raspolaganju između dvaju trajekata.  Polazeći od činjenice da u 20,30 ima tek sporadično poneki putnik, a da u Bolu iz noći u noć ima na desetine putnika koji cekaju taj zadnji trajekt s Brača, u nemogucnosti da zbog kašnjenja trajekta zadovolji sve, vozač je izabrao manje zlo.

Ponavljam, jako nam je žao, ali čini mi se da je ovoga puta situacija bila neizbježna. Inače sve trajekte čekamo u razumnom vremenskom okviru i zbog čestih kašnjenja imamo povremene zastoje u procesu pružanja usluga. Nažalost ovaj polazak iz gore opisanih razloga nije moguće odgađati.

S poštovanjem

Joško Pulišelić

 

Podijelite ovaj članak

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Ove web stranice koriste kolačiće radi što boljeg iskustva posjetitelja stranice. Molimo da prije korištenja web stranice pročitate opće uvjete korištenja, uvjete zaštite osobnih podataka i Informacije o kolačićima. Klikom na poveznicu 'Zatvori' potvrđujete prihvaćanje kolačića na ovim stranicama.